Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Solutii gestiune magazin la cheie Magister
Brand
Magister
Rating:
0 stars: 0.00 din 0 pareri
Descriere
Conceptul Magister de magazin la cheie presupune urmatoarele 8 etape:

1. Analiza solutiei de magazin
Analiza tiparului de magazin si identificarea impreuna cu clientul a lucrurilor importante pentru afacerea sa, lucruri care fac clientii sa intre in acel magazin. Orice solutie am propune, ea trebuie mai intai sa sustina modelul unic de business in care comerciantul are incredere si pe care l-a validat in relatia cu clientii sai.

2. Vizitare magazin
In cazul unui magazin existent, in aceasta etapa, un reprezentant Magister se deplaseaza in locatia de instalare pentru identificarea componentelor hardware (case de marcat, sisteme PC, mobilier de magazin) ce pot fi recuperate si integrate intr-o solutie completa de management. In cadrul aceleiasi etape sunt evaluate: suprafata de expunere, pozitionarea punctelor de vanzare, traseele de cumparare si de aprovizionare din magazinul respectiv.

3. Estimarea de solutie
Pe baza etapelor anterioare, specialistii nostri propun una sau mai multe solutii optime de dotare, constand din aplicatiile, echipamentele specifice si mobilierul de magazin. Sunt recomandate una sau mai multe variante de management de magazin. Estimarea de solutie include costul total si exact al tuturor licentelor de program, a echipamentelor si al serviciilor de implementare necesare exprimate in ore. Tariful orar pentru aceste servicii este unic la nivel national.

4. Contractarea solutiei
In aceasta etapa, impreuna cu beneficiarul se stabileste configuratia finala exacta a solutiei ce urmeaza a fi implementata. Contractul de achizitie este unic la nivel national si include clauze comerciale si de garantie a solutiei in ansamblul ei. Pentru o solutie livrata la cheie, Magister acorda garantia “pe magazin” garantand functionarea intregului sistem compus din software, echipamente si personal la intreaga capacitate in maximum 30 de zile de la data instalarii efective.

5. Livrarea programelor si a echipamentelor incluse in solutie
Aceasta etapa tehnica, presupune livrarea gratuita, la sediul clientului sau a Partenerului Certificat Magister ales de client pentru efectuarea implementarii, a tuturor echipamentelor si programelor contractate. Toate componentele software livrate in regim de magazin la cheie, sunt preinstalate si preconfigurate pentru a functiona conform cu criteriile stabilite in faza de analiza initiala.

6. Instalarea solutiei in magazin si punerea in functiune
Fiecare Carte de Instalare si Intretinere include un document denumit Vaucher pentru Servicii de Instalare Preplatite. Reprezentantii nostri tehnici vor efectua punerea in pozitie, instalarea si configurarea tuturor echipamentelor contractate din magazin. Fiecare fisa este contrasemnata de reprezentantul beneficiarului care poate confirma sau infirma respectivele informatii.

7. Training-ul de personal pe parcursul primei luni de exploatare
Procesul de training al personalului operativ din magazin pentru exploatarea solutiilor de magazin Magister incepe practic imediat dupa instalare. Fiecare operatie asupra careia s-a efectuat training-ul este validata, persoanele prezente la training fiind obligate sa ia la cunostinta si sa semneze la finalizarea sesiunii de training. Operatiile de training sunt esalonate, in sesiuni de maximum 2-3 ore pe parcursul primei luni de exploatare, astfel incat ele sa fie sincronizate cu necesitatea operatiilor respective in fluxul operational de magazin.

8. Receptia finala a magazinului
Aceasta etapa finala se desfasoara la finalizarea training-ului de personal, si presupune verificarea functionarii magazinului ca un sistem integrat.

Este analizata prin protocolul de receptie efectuarea corecta si repetabila a operatiunilor de magazin atat in front cat si in backoffice-ul de magazin.

Documentul incheiat cu aceasta ocazie este Procesul Verbal de Receptie Finala, fiind de asemenea inclus in Cartea de Instalare si Intretinere a Solutiei.
Din Gura in Gura